dissabte, 21 de novembre del 2009

3. Seguiment i evolució de la webquest


















La proposta de creació de la webquest ha estat un complement enriquidor en el desenvolupament de l’assignatura.

Tot i que les dificultats tècniques han estat en alguns moments quasi desesperants, el fet d’aprendre a treballar en aquest entorn ens ha obert moltes possibilitats de cara, en concret, a les qui treballem en l’àmbit de l’educació: un nou recurs amb moltes possibilitats d’utilització en diferents circumstàncies. En aquest sentit, treballar en equip ens ha permès aconseguir resoldre els problemes tècnics amb més facilitat, així com la reflexió i la discussió dels nostres punts de vista, analitzant les nostres opinions i modificant-les en els punts que anàvem acordant.

Es posa a prova la nostra capacitat d’integrar els conceptes de l’assignatura per tal de construir un entorn amb recursos dirigits al foment de la interculturalitat, i això ha estat motivador i enriquidor. L’objectiu ha estat oferir propostes per a que els alumnes participin activament en la feina de la transformació social.

A més, ens posem en la situació dels protagonistes del conflicte de la PAC1, concretament en la d’aquell qui proposa les activitats, i això ajuda encara més a posar-se en la situació d’aquell mestre i també de reflexionar sobre les nostres posicions i propostes. I en aquest sentit penso que seria important que totes les activitats de la webquest s’acompanyessin d’un apropament inicial tot proposant els objectius a aconseguir i construir aquests amb els alumnes, fent-los també partíceps de la construcció de les activitats i estimulant-los per a la proposta d’idees.











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada